هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

مقام معظم رهبری :

نظر شما در مورد ظهور نسل جدید انقلاب و ماموریت این نسل چیست؟


http://farsi.khamenei.ir/image/ver2/li_star_2.gif گفتند که نسل جدیدى در حال ظهور است. این کاملاً درست است. این نسل که شما میگوئید دارد ظهور میکند، این را هم من کاملاً قبول میکنم؛ تصدیق دارم و آن را حس میکنم.
سؤال میشود که مأموریت این نسل چیست؟ الزاماتش چیست؟ کى میخواهد او را پیش ببرد و هدایت کند؟ اینها سؤالهاى خوبى است. به نظرم میرسد این سؤالها سؤال است، لیکن ابهام نیست. پاسخ به این سؤالها معلوم است. انقلاب براى ایجاد یک دولت به جاى دولت که به وجود نیامد، براى ایجاد یک نظام، یک مجموعه‏‌ى ملى و انسانى بر اساس یک تفکر به وجود آمد. آن تفکر، تفکر اسلام است. ادعاى ما این است - که این ادعا را اثبات هم میکنیم و ثابت شده است؛ قطعى است - ما معتقدیم راه سعادت انسانها به دست تعالیم انبیاء است، که کامل‌ترینش هم تعالیم اسلام است. بشر منهاى تعالیم انبیاء حتّى پیشرفت مادى هم در این حدى که پیدا کرده، پیدا نمیکرد؛ چه برسد به تعالى معنوى و بهجت معنوى و آرامش و آسایش روانى که زمینه‏ساز عروج اوست به معارج والاى ملکوتىِ انسان. راه سعادت انسان این است.

براى اینکه تفکر انبیاء در جامعه پیاده شود، یک حرکت بلندمدت و طولانى لازم بود. این انقلاب با این هدف به وجود آمد. جامعه‏‌ى اسلامى، کشور اسلامى، نه فقط دولت اسلامى، نه فقط تشکیل یک نظام اسلامى، بلکه تشکیل یک واقعیت و یک مجموعه مردمى که بر اساس تعالیم اسلام - که لبّ لباب تعالیم انبیاء است - زندگى میکنند و آثارش را احساس میکنند. این هدف ماست. خوب، ما به این هدف هنوز نرسیدیم، توقع هم نبود که در ظرف سى سال برسیم. این هدف، هدف خیلى طولانى مدتى است. باید تلاش کرد، باید کار کرد تا به این هدف رسید؛ شما مسئولیتتان این است. مأموریت این نسل این است؛ کشور و ملتتان را به آن جایگاهى که معنایش این باشد که یک جامعه‏ى اسلامى به معناى واقعى تشکیل شده، برسانید. این را الگو کنید. این میشود بزرگترین وسیله براى گسترش این فکر و گسترش این تجربه در عالم؛ این مأموریت این نسل است.
(دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب 87/7/7) 


نظرات 4 + ارسال نظر
جامانده شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://heyat-r-e-khoy.blogfa.com/

سلام
دشمن در انتخابات،خمپاره های تبلیغاتی خود را روانه ی کشور کرد
و چه خرسندیم که به رهبری شجاعانه ی
امام خامنه ای (مدظله العالی) و عنایات خاص خداوند
این خمپاره نیز عمل نکرد ...[گل]

ستارگان خاکی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام حاجی

ممنون که اومدی.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی امام خامنه ای را نگه دار.

اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

التماس دعا

خادم شهدا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.blogfa.com

سلام
خوش به سعادت شما. قرار بود منم بیا ژیش آقای میراضی ولی نشد

خادم شهدا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.mihanblog.com

وب خوبی داری به این وبم سری بزن
http://www.mihanblog.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد